Work and travel proqramının artan məşhurluğu və sürətlə yüksələn iştirakçı sayı son illərdə mövzuyla maraq əlaqəsi belə olmayan bir çox şirkət ortaya çıxartdı. Buna görə də 5 il əvvələ qədər sayısı 1 – 2 olan Work and Travel şirkəti artıq 5 rəqəmini çoxdan keçmişdi. Bu qədər yeni şirkətin açılmış olması təbii ki daha çox xidmət ya da daha çox iştirakçı yerinə daha çox problemli work and travel təcrübəsinin nəticəsini doğurmuşdur. Çünki Work and travel proqramı bir çox yeni təşəbbüskarın düşündüyü kimi kiçik bir ofis açmaq, iki masa və kompüter almaq, universitetlərə afişa asmaq, forumlarda şagird kimi yazıb müştəri çəkmək və müxtəlif yerlərdə mövzu ilə əlaqəsi olmayan kiçik şirkətlərlə ( tərcümə bürosu, dərsxana, vs) şifahi müqavilə bağlayıb şöbə olaraq göstərməklə bacarıla biləcək bir təşkilat deyil. Bu proqram çox ciddi bir təcrübə, Amerikalı güclü şirkətlərdən ibarət olan bir portfoy və hər şeydən əhəmiyyətlisi təşkilatlaşma tələb edir. Bu səviyyədə performans göstərə bilən şirkət sayı bu qədər hərəkətliliyə baxmayaraq artmamışdır.

Azərbaycandakı work and travel iştirakçılarının təxminən 60 % – i möhkəmlənmiş bir şəkildə keyfiyyət və təhlükəsizlik məqsədiylə tanınmış və prestijli şirkətləri seçməkdədir. Qalan 40 % – i hissə isə digər təxminən 2-3 şirkətə dağılmaqdadır. Keyfiyyət, təşkilatlaşma, prestij və iş portfoyu zəif olan bu şirkətlər çox kiçik olan bazar paylarını artıra bilmək, diqqət çəkib, prestijli bir şirkətlə rəqabət edə bilmək üçün şok kampaniyalar, super endirimlər, şişirdilmiş və ümumiyyətlə gerçək olmayan iş siyahıları eşitdirərək müəyyən bir kütləni özlərinə çəkməyi bacarmaqdadır. Bu vəziyyət isə hər il çox sayda work and travel iştirakçısının dadsız təcrübələr və zərər çəkərək dönməsinə səbəb olmaqdadır.

Ölkəmizdəki mövcud ticari sistem təəssüf ki, bu sahəyə girmək istəyən təşəbbüskarların müəyyən standartlar və kafiliklər ilə işə başlamasını tələb etmir. Bu səbəblə yuxarıda bəhs etdiyimiz tərzdə quruluşlar 1-2 mövsüm sonunda müflisləşib bağlansalar da, hər il yerinə yeniləri əlavə olunmağa davam edir. Hər yeni açılan şirkət də hələ təşkilatlaşmasını tamamlamadan hətta Amerikada iş portfoyu belə olmadan sərt endirim və kampaniya ifadələriylə bazarda yer tutmağa çalışır.

woman_cleaning_toilets1-467x308
frustration-512x402

Work and travel proqramına qatılmağı düşünürsünüzsə əvvəlcə çox yaxşı bilməyiniz lazım olan bir gerçək var. Bu proqram bir mobil telefon alıcısına, şirkət – şirkət gəzib “sizdə neçəyədir” deyə soruşub, tapa bildiyiniz ən ucuz variantdan alver edə biləcəyiniz bir proqram deyil. Work and travel deyə spesifik bir məhsul yoxdur. Başqa bir deyişlə work and travel, “avtomobil” sözü kimi bir ümumi addır. Söz gəlimi Opel mağazasına gedib “sizdə avtomobil neçəyədir” demək nə qədər qəribə və mənasızsa, bir şirkətə gedib “work and travel sizdə nə qədərdir? deyə soruşmaq da eyni dərəcədə səhvdir və kifayət qədər şanslı deyilsinizsə pis nəticələr doğura bilər.

  • Şirkətin marka etibarlılığı və prestiji.
  • İşləmək istədiyiniz işin xüsusiyyəti
  • Bu işin həqiqəti və qaynağının (sponsor quruluş) etibarlılığı.
  • İşin yanında sizə təqdim edilən digər xidmətlər ( yerləşmə, qarşılama, dəstək vs.)
  • Əməliyyatlar müddətində veriləcək xidmət keyfiyyəti və təhlükəsizliyi.
celt-elmlerwat-396x161

Bütün bunları qiymətləndirdiyinizdə həqiqətən də bu standartaların tamamını təmin edə bilən çox variant olmadığını, bu standartlarda və təhlükəsizlikdə xidmət edən güclü sponsor və iş siyahılarına sahib quruluşların ümumiyyətlə  şok kampaniya, super endirim vs. ticari fəaliyyətlərdə olmadığını görəcəksiniz. Aldığınız xidmətin və məhsulun keyfiyyəti ilə qiyməti arasında həmişə əlaqə vardır. Bu vəziyyət xüsusilə xidmət sektorunda daha çox diqqətə çarpandır. Eyni otellər, turistik dövrlər, dil kursları kimi work and travel variantları da qiymətə görə çox dəyişə bilər. Qənaət etdiyinizi zənn etdiyiniz bir neçə yüz dollar, həyatınızın ən pis təcrübəsini yaşamanıza, hətta daha çox zərər etmənizə səbəb ola bilər.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Yayınla